0.00грн.
Зробити замовленняПриймання замовлень
Контактні телефони в Києві: (044) 344-29-32, (096) 328-50-51, (066) 612-80-20.
Пн-Нд: з 8:00 - 21:00.
Способи оплати
На даний момент доступні наступні способи оплати товару, що замовляється в інтернет-магазині "AvtoKids":
• Оплата готівкою / картою нашому кур'єру при отриманні товару (тільки для Києва);
• Накладений платіж через сервіс доставки "Нова Пошта";
• Оплата за допомогою сервісів "LIQPAY";
• Оплата банківською картою Visa / Mastercard безпосередньо на сайті;
• Оплата у рострочку або частинами від ПриватБанк;
Графік доставки
Доставка по Києву здійснюється протягом 1-3 днів c моменту надходження замовлення за попереднім погодженням з покупцем.
Відправка по Україні здійснюється на протязі 1-3 днів c моменту надходження замовлення через сервіс доставки "Нова Пошта".
Вартість доставки в межах м.Києва та обл.
Графік доставки по Києву: Пн-Пт з 10:00 до 20:00, субота та неділя - вихідні (можливі виключення).
Доставка по Києву здійснюється безкоштовно від 3000грн. Для товару вартістю менше 3000 грн доставка 50грн.
Доставка по Київській обл. 10грн \ км від межі міста!
Доставка по Україні
Доставка по Україні здійснюється сервісом доставки "Нова Пошта".
Товар може бути оплачений банківською картою безпосередньо на сайті при оформленні замовлення або післяплатою при отриманні товару.
Товар доставляється на вибраний Вами відділення "Нова Пошта" у Вашому місті.
Вартість доставки по Україні (сервіс доставки "Нова Пошта")
Доставка Новою Поштою здійснюється по передоплаті часткової або повної!
Вартість доставки по регіонах залежить від габаритів упаковки товару! Перед відправкою уточніть у менеджера ціну.
Отримання товару
Уважно розгляньте товар, переконайтеся у відсутності видимих механічних пошкоджень. Пам'ятайте, що претензії за зовнішнім виглядом доставленого Вам товару, Ви можете пред'явити тільки до передачі Вам товару водієм - експедитором (кур'єром) або при отриманні на Новій пошті.Розрахунок за товар здійснюється на місці доставки (тільки в національній валюті - гривні).
Після цього кур'єр віддає Вам пакет документів на товар: товарний чек і гарантійний талон.
Гарантійне і післягарантійне обслуговування придбаних Вами товарів ми рекомендуємо проводити в авторизованому сервісному центрі (вказані в гарантійних талонах).